بیمه عمر از نگاهی دیگر

یه دورهمی برای آشنایی با بیمه عمر

بیمه عمر از نگاهی دیگر

یه دورهمی برای آشنایی با بیمه عمر

یخورده درباره بیمه عمر بیشتر بدونیم بدک نیست :)

۱۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بیمه مسافرتی در برابر خساراتی از جمله انواع بیماری‌ها در سفر، گم شدن وسایل همراه، تأخیر هواپیما و... از بیمه‌گزار پشتیبانی می‌کند. بیمه نامه مسافرتی سامان، ملت و... اغلب ویژگی‌هایی مشابه یکدیگر دارند اما در مواردی باهم فرق دارند که همین تفاوت‌ها می‌تواند در شرایطی هزینه‌های زیادی را به بیمه‌گزار تحمیل کند. بنابراین بهتر است این بیمه را با آگاهی خرید و نسبت به خدماتی که ارائه می‌دهد اطلاعات کافی داشت تا بتوان در مواقع ضروری از این خدمات استفاده کرد. اما چگونه می‌توان در کمترین زمان ممکن بیمه مسافرتی مناسب را انتخاب کرد؟

اگر بخواهیم خود درباره هر یک از بیمه‌های مسافرتی دنبال کسب اطلاعات برویم قطعاً کار سخت و زمان‌گیری را پیش رو داریم. برای این کار باید شرایط تک‌تک بیمه‌های مسافرتی شرکت‌های مختلف را بررسی کرد و دید که کدام‌یک برایمان مناسب‌تر است. اما با روش ساده‌تری هم می‌توان بیمه مناسب خود را انتخاب کرد!

بیمیتو سامانه‌ای برای خرید اینترنتی بیمه است. با استفاده از بیمیتو می‌توان استعلام بیمه مسافرتی سامان ، پاسارگاد، البرز و... را در کمتر از 1 دقیقه دریافت کرد، شرایط و قیمت این بیمه‌ها را با یکدیگر مقایسه کرد و بهترین آن‌ها را به‌صورت آنلاین خریداری کرد. پس از خرید، بیمه‌نامه مسافرتی شما به‌صورت رایگان درب منزلتان ارسال می‌شود. با استفاده از بیمیتو در کمتر از 5 دقیقه و از هرجایی که اینترنت در دسترس باشد می‌توان مناسب‌ترین بیمه را برای خود خریداری کرد. همین الآن استعلام بگیرید؛ امتحانش ضرر ندارد!

 

  • عرفان رهبر
  • ۰
  • ۰

برای رفتن به سفر خارجی باید تدابیر زیادی اندیشید و چیزهای متعددی را آماده کرد و کارهای مختلفی انجام داد. از گرفتن ویزا تا آماده کردن وسایل سفر و گرفتن ارز مواردی هستند که باید قبل از رفتن به سفر خارجی انجام شوند.

یکی از اخبار داغ این روزها بالا رفتن نرخ عوارض خروج از کشور است که باعث می‌شود خیلی از افراد از رفتن به سفر خارجی منصرف شوند؛ اما این سفرها همچنان جذابیت‌های خودشان را دارند که باعث می‌شود خیلی‌ها ترغیب به برنامه‌ریزی برای رفتن به سفر خارجی شوند.

برای رفتن به سفر خارجی باید تدابیر زیادی اندیشید و چیزهای متعددی را آماده کرد و کارهای مختلفی انجام داد. از گرفتن ویزا تا آماده کردن وسایل سفر و گرفتن ارز مواردی هستند که باید قبل از رفتن به سفر خارجی انجام شوند. یکی دیگر از ملزومات این سفرها که خیلی از افراد توجهی به آن نمی‌کنند بیمه سفر خارجی است. این بیمه اغلب توسط آژانس‌های مسافرتی خریداری می‌شود و بیمه‌گزار یا مسافر خیلی در جریان جزئیات آن قرار نمی‌گیرد. اما چرا این بیمه مهم است و باید به آن توجه شود؟

بیمه مسافرتی دانا

بیمه مسافرتی رازی

 

  • عرفان رهبر
  • ۰
  • ۰

حال دلیل این موضوع چیست؟ شرکت‌های بیمه در قیمت‌گذاری بیمه‌های مختلف سیاست‌های متفاوتی را اتخاذ می‌کنند. از آنجا که بیمه شخص ثالث با مازاد مالی بالاتر از پایه، ریسک بیشتری نسبت به نرخ پایه آن دارد لذا شاید بعضی از شرکت‌های بیمه با ارائه قیمتی بالا سعی دارند سهم کمتری از بازار این نوع از بیمه شخص ثالث داشته باشند. اما برخی دیگر از شرکت‌های بیمه با تمرکز بر این رشته بیمه با مازاد مالی بالا، با ارائه قیمتی رقابتی سهم بازار خود را در این رشته افزایش می‌دهند. اما موضوعی که برای من و شما که استفاده‌کنندگان بیمه شخص ثالث هستیم مهم است این است که خرید این بیمه با مازاد مالی بالاتر از پایه به نفعمان است؛ چراکه با افزایش قیمت خودرو، سطح پوشش پایه ممکن است در خیلی از موارد برای خسارت به وجود آمده کم باشد و بیمه‌گزار مجبور شود بقیه مبلغ خسارت را از جیب خود بپردازد. حال از کجا بفهمیم که کدام شرکت بیمه بهترین قیمت را در پوشش‌های مالی بالا ارائه می‌دهد؟

محاسبه بیمه شخص ثالث در سال 99

انتقال بیمه شخص ثالث خودرو

  • عرفان رهبر
  • ۰
  • ۰

همه کسانی که ماشین دارند باید سالی یک‌بار بیمه شخص ثالث خود را تمدید کنند. در زمان تمدید بیمه‌نامه با این چالش مواجه می‌شویم که بیمه اتومبیل کدام شرکت بهتر یا ارزان‌تر است. تصوری که خیلی از ماها داریم این است که قیمت این بیمه در شرکت‌های مختلف فرقی ندارد. این یکسان بودن قیمت بیمه شخص ثالث در پوشش پایه شاید درست باشد ولی در مازاد مالی‌های بالاتر از پایه، این موضوع درست نیست. شاید ندانید ولی در مازاد مالی‌های بالا، بیمه شخص ثالث شرکت‌های مختلف می‌توانند حتی تا 500 هزار تومان باهم اختلاف داشته باشند. 

بهترین بیمه شخص ثالث

استعلام بیمه ایران شخص ثالث 

  • عرفان رهبر
  • ۰
  • ۰

بیمه عمر قراردادی بلندمدت است که در این مدت بیمه‌گزار باید حق بیمه بپردازد و در قبال آن از پوشش‌ها و سود این بیمه بهره‌مند می‌شود. بیمه‌گزار می‌تواند در طول مدت قرارداد خود از پوشش‌هایی مثل فوت بر اثر حادثه، امراض خاص، نقص عضو و ازکارافتادگی ناشی از حادثه و... در صورت نیاز استفاده کند. همچنین در طول مدت قرارداد خود از سود تضمینی و سود حاصل از مشارکت این بیمه نیز بهره‌مند خواهد شد. در پایان قرارداد اندوخته بیمه‌گزار که شامل حق بیمه‌های پرداختی و سود آن‌ها است به او تعلق می‌گیرد. در صورتی هم که بیمه‌گزار قبل از اتمام قرارداد فوت کند، مبلغی تحت عنوان سرمایه فوت به وراث او تعلق می‌گیرد. یعنی حتی در صورت فوت بیمه‌گزار خانواده او دچار مشکلات مالی نخواهند شد و از مزایای این بیمه استفاده می‌کنند.

استعلام پرداخت بیمه عمر ایران

استعلام پرداخت حق بیمه عمر سامان

  • عرفان رهبر
  • ۰
  • ۰

حتمالاً تاکنون بارها با تبلیغات بیمه ی عمر در سطح شهر و فضای مجازی مواجه شده‌ایم. بازنشستگی در 30 سالگی، پوشش در برابر بیماری‌های سخت و خاص و موارد دیگر که احتمالاً با آن‌ها برخورد داشته‌ایم. بنابراین بد نیست ببینیم بیمه عمر چیست و انواع آن شامل چه بیمه‌ها و مواردی می‌شود.

بیمه عمر دارای انواع بسیاری است. بیمه تمام عمر، بیمه عمر زمانی، بیمه عمر و پس‌انداز و... انواع مختلفی از این بیمه محسوب می‌شوند. کامل‌ترین و جامع‌ترین طرح این بیمه، بیمه عمر و سرمایه‌گذاری است. این بیمه ممکن است اسامی مختلفی داشته باشد و در شرکت‌های مختلف بیمه با نام‌های مختلفی خطاب شوند. بیمه عمر و سرمایه‌گذاری، بیمه عمر و پس‌انداز، بیمه عمر و زندگی ، بیمه عمر آتیه زنان خانه‌دار و موارد مختلف دیگری همه دارای ماهیتی مشابه یکدیگر هستند و در مواردی جزئی باهم تفاوت دارند.

بیمه سامان عمر و سرمایه‌گذاری

استعلام بیمه عمر پاسارگاد

  • عرفان رهبر
  • ۰
  • ۰

می‌دانیم هر کس برای خرید خود اولویت‌هایی دارد یک نفر می‌خواهد ارزانترین بیمه را تهیه کند، خرید قسطی بیمه شخص ثالث نیز از دیگر ملاک‌های مهم است که بسیاری از افراد برای خرید خود در نظر می‌گیرند. قیمت بیمه شخص ثالث بین شرکت‌های مختلف تقریبا یکسان است؛ بنابراین از لحاظ قیمت، تفاوت زیادی بین بیمه شخص ثالث ایران و سایر شرکت‌های بیمه وجود ندارد. اما برای این که بهترین بیمه را تهیه کنید می‌توانید شرکت‌های مختلف را از لحاظ سطح توانگری، تعداد شعب پرداخت خسارت، زمان پاسخگویی به شکایت و ... مقایسه کنید و بیمه را با آگاهی سفارش دهید.

خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث از بیمیتو به شما کمک می‌کند در هر ساعتی از شبانه‌روز بتوانید بیمه را به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه مستقیم تهیه کنید. همچنین می‌توانید شرکت‌هایی که این بیمه را به صورت اقساطی ارایه می‌دهند مشاهده کرده و بهترین بیمه را مطابق نیازتان انتخاب کنید.

نرخ بیمه شخص ثالث بیمه ایران

استعلام بیمه پارسیان شخص ثالث

 

  • عرفان رهبر
  • ۰
  • ۰

وقتی صحبت از بیمه می‌شود اولین چیزی که به ذهنتان می‌آید چیست؟ خیلی‌ها به یاد تاریخ سررسید بیمه‌ شخص ثالث می‌افتند؛ زیرا داشتن این بیمه برای همه دارندگان وسیله نقلیه اجباری است. بیمه شخص ثالث یکی از انواع بیمه‎های اتومبیل است که همه دارندگان خودرو موظف هستند آن را به موقع برای اتومبیل خود تهیه کنند و به ازای هر یک روزی که در تمدید آن کوتاهی کنند  جریمه می‌شوند.

برای اینکه جزییات مهم برای خرید این بیمه را بدانید در ابتدا بهتر است با پوشش‌های بیمه شخص ثالث آشنا شوید. بیمه شخص ثالث، خسارات جانی و مالی افراد آسیب‌دیده و همچنین خسارت جانی راننده قصر را جبران می‌کند. سقف تعهد بیمه شخص ثالث برای خسارت جانی بر اساس نرخ دیه تعیین می‌شود.

شرایط انتقال بیمه شخص ثالث

ارزانترین بیمه شخص ثالث اتومبیل

  • عرفان رهبر
  • ۰
  • ۰

بیمه بدنه بیمه‌ای است که در گذشته توجه زیادی به آن نمی‌شده اما امروزه طرفداران بیشتری پیدا کرده است و عده قابل‌توجهی نسبت به مزایای آن آگاه شده‌اند. پوشش‌ها و شرایط بیمه بدنه به این صورت است که این بیمه در صورت سرقت خودرو، تصادف‌هایی که فرد مقصر باشد، تصادف‌هایی که فرد مقصر متواری شود و... جبران خسارت می‌کند. بنابراین با وجود بیمه بدنه می‌توان مطمئن بود که با بروز هر خسارتی، بیمه هزینه جبران آن را می‌پردازد. با توجه به این موضوع باید ببینیم هزینه حق بیمه بدنه چقدر می‌شود و برای داشتن این بیمه و بهره‌مندی از این مزایا چقدر باید بپردازیم.

نرخ بیمه بدنه

تخفیف بیمه بدنه

 

  • عرفان رهبر
  • ۰
  • ۰

همان‌طور که می‌دانید بیمه‌نامه شخص ثالث بیمه‌ای اجباری برای تمام وسایل نقلیه موتوری است و تمام مالکان انواع خودرو و موتورسیکلت از نظر قانون باید این بیمه را خریداری کنند. اما بیمه بدنه بیمه‌ای اختیاری است و هرکس مطابق صلاح‌دید خود می‌تواند انتخاب کند که این بیمه را داشته باشد یا خیر. این بیمه اختیاری است اما پوشش‌های بسیاری دارد که آن را تبدیل به یک بیمه ارزشمند می‌کند. حتی اگر به دیوار برخورد کنید و خودروی شما خسارت ببیند می‌توانید از بیمه بدنه خسارت دریافت کنید. بعضی از بیمه‌های بدنه حتی درصورتی‌که با میخ بر روی خودروی شما خط کشیده شده باشد نیز خسارت پرداخت می‌کنند. با وجود همه این مزایا اما استعلام این بیمه به روش سنتی کمی سخت است. باید به نمایندگی بیمه مراجعه کنیم، ماشین کارشناسی شود و پس از آن ببینیم که قیمت بیمه بدنه آن چند می‌شود. در اینجا می‌خواهیم با روشی ساده‌تر و سریع‌تر برای محاسبه آنلاین بیمه بدنه آشنا شویم.

نرخ بیمه بدنه پراید

  • عرفان رهبر