بیمه عمر از نگاهی دیگر

یه دورهمی برای آشنایی با بیمه عمر

بیمه عمر از نگاهی دیگر

یه دورهمی برای آشنایی با بیمه عمر

یخورده درباره بیمه عمر بیشتر بدونیم بدک نیست :)

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برای دریافت استعلام بیمه بدنه پارسیان, سامان، ایران و... می‌توان برای هر یک به یکی از نمایندگی‌های آن‌ها مراجعه کرد. پس از ارائه درخواست بیمه بدنه برای هر یک از نمایندگی‌ها، خودروی شما باید کارشناسی شود تا هزینه حق بیمه آن مشخص گردد. این کار کمی مشکل و وقت‌گیر به نظر می‌رسد و نیاز به پیگیری زیادی دارد؛ اما عجله نکنید! شاید روش‌های راحت‌تری هم وجود داشته باشد!

بیمیتو سامانه‌ای برای مقایسه و خرید آنلاین بیمه است. با بیمیتو می‌توانید استعلام بیمه بدنه آسیا ، البرز، دانا و... را به‌صورت اینترنتی دریافت کنید. بدین‌صورت است که وارد اپلیکیشن یا وب‌سایت بیمیتو می‌شوید، اطلاعات لازم از جمله نوع خودرو، مدل آن، سال ساخت، ارزش ریالی خودرو و پوشش‌های درخواستی را وارد می‌کنید، پس از این مرحله فهرستی از قیمت و شرایط شرکت‌های مختلف قابل مشاهده است. در این صفحه می‌توان بیمه بدنه شرکت‌های مختلف را با یکدیگر با استفاده از پارامترهای مختلف مقایسه کرد و بهترین گزینه را برای خود انتخاب و خریداری کرد. با این روش می‌توان در کمترین زمان ممکن و از منزل خود، استعلام بیمه بدنه پاسارگاد، کارآفرین، سینا و... را دریافت کرد و از بین همه آن‌ها، مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کرد. با استعلام از سامانه بیمیتو علاوه بر قیمت می‌توان بیمه بدنه شرکت‌های مختلف را با توجه به میزان رضایت مشتریان از پرداخت خسارت، سطح توانگری شرکت بیمه، میانگین زمان پاسخگویی به مشتریان و تعداد شعب پرداخت خسارت نیز با یکدیگر مقایسه کرد و خریدی آگاهانه برای خود رقم زد. همچنین مطمئن بود که مناسب‌ترین گزینه خریداری شده است. همین الآن می‌توانید به سامانه بیمیتو مراجعه کنید و استعلام بیمه بدنه خودروی خود را آنلاین دریافت کنید. استعلام آن رایگان است!

استعلام بیمه بدنه

تخفیف بیمه بدنه 

  • عرفان رهبر
  • ۰
  • ۰

بیمه بدنه زمانی خسارت می‌دهد که شما مقصر حادثه باشید. بله در این شرایط هم می‌توانید از بیمه خسارت دریافت کنید. حتی اگر با دیوار تصادف کنید می‌توانید خسارت ماشین خود را از بیمه بگیرید. پوشش‌هایی که بیمه بدنه دارد عبارت است از:

  • تصادف و برخورد خودرو به جسم ثابت یا متحرک
    سرقت کلی خودرو
    واژگونی و سقوط خودرو
    آتش‌سوزی و انفجار خودرو

این‌ها پوشش‌های اصلی بیمه بدنه است و تمام بیمه‌ها این‌ها را دارند. اما این بیمه تعدادی هم پوشش اختیاری دارد که شما می‌توانید در صورت تمایل آن‌ها را به بیمه بدنه خود اضافه کنید و از مزایای آن نیز در صورت نیاز استفاده کنید. حال باید ببینیم بهترین بیمه بدنه خودرو کدام است و کدام‌یک از شرکت‌های بیمه بهترین خدمات را در این بیمه ارائه می‌دهند و با قیمت مناسب‌تری آن را ارائه می‌دهند.

نرخ بیمه بدنه دانا 

بیمه بدنه کوثر 

 

  • عرفان رهبر
  • ۰
  • ۰

برای رفتن به سفر خارجی باید تدابیر زیادی اندیشید و چیزهای متعددی را آماده کرد و کارهای مختلفی انجام داد. از گرفتن ویزا تا آماده کردن وسایل سفر و گرفتن ارز مواردی هستند که باید قبل از رفتن به سفر خارجی انجام شوند. یکی دیگر از ملزومات این سفرها که خیلی از افراد توجهی به آن نمی‌کنند بیمه سفر خارجی است. این بیمه اغلب توسط آژانس‌های مسافرتی خریداری می‌شود و بیمه‌گزار یا مسافر خیلی در جریان جزئیات آن قرار نمی‌گیرد. اما چرا این بیمه مهم است و باید به آن توجه شود؟

هزینه بیمه مسافرتی خارج از کشور

بیمه مسافرتی ارزان

  • عرفان رهبر
  • ۰
  • ۰

بیمه مسافرتی در برابر خساراتی از جمله انواع بیماری‌ها در سفر، گم شدن وسایل همراه، تأخیر هواپیما و... از بیمه‌گزار پشتیبانی می‌کند. بیمه نامه مسافرتی پاسارگاد سامان، ملت و... اغلب ویژگی‌هایی مشابه یکدیگر دارند اما در مواردی باهم فرق دارند که همین تفاوت‌ها می‌تواند در شرایطی هزینه‌های زیادی را به بیمه‌گزار تحمیل کند. بنابراین بهتر است این بیمه را با آگاهی خرید و نسبت به خدماتی که ارائه می‌دهد اطلاعات کافی داشت تا بتوان در مواقع ضروری از این خدمات استفاده کرد. اما چگونه می‌توان در کمترین زمان ممکن بیمه مسافرتی مناسب را انتخاب کرد؟

خرید آنلاین بیمه مسافرتی سامان

هزینه بیمه مسافرتی پاسارگاد

  • عرفان رهبر
  • ۰
  • ۰

کافی است یک‌بار در سطح شهر قدم بزنید و کمی به اطراف خود نگاه کنید. نمایندگی بیمه ایران، دفتر بیمه البرز، شعبه بیمه پاسارگاد، مرکز پرداخت خسارت بیمه سامان و اسامی مختلفی که در جای‌جای شهر می‌بینید که خدمات بیمه‌ای ارائه می‌دهند. شاید برای شما هم سؤال شده باشد که هنگام تمدید بیمه شخص ثالث  به کدام‌یک از این دفاتر باید مراجعه کنم یا اینکه بهترین بیمه شخص ثالث را کدام شرکت بیمه ارائه می‌دهد. اصلاً بیمه شخص ثالث این شرکت‌ها با یکدیگر تفاوتی دارد یا خیر؟

محاسبه بیمه شخص ثالث در سال 99 

انتقال بیمه شخص ثالث 

 

  • عرفان رهبر
  • ۰
  • ۰

زمانی بین کلی شرکت بیمه سردرگم می‌شویم که نتوانیم بیمه خوب را تشخیص دهیم. بهترین بیمه شخص ثالث ویژگی‌هایی دارد که اگر آن‌ها را بدانیم انتخاب ما ساده می‌شود. ویژگی‌های یک بیمه شخص ثالث خوب به شرح زیر است:

  • قیمتش مناسب باشد: اکثر افراد دنبال بیمه ارزان هستند ولی ارزانترین بیمه شخص ثالث  الزاماً بهترین بیمه نیست. اما یک بیمه شخص ثالث خوب باید قیمت مناسبی هم داشته باشد.
  • سطح توانگری بالایی داشته باشد: سطح توانگری شرکت بیمه توانایی آن شرکت در پرداخت خسارت به بیمه‌گزار است. موقع بروز حادثه اگر شرکت بیمه توانایی پرداخت خسارت را نداشته باشد نمی‌تواند آن را پرداخت کند. لذا یک بیمه شخص ثالث خوب را باید از شرکتی خرید که سطح توانگری مالی بالایی داشته باشد.
  • تعداد شعب پرداخت خسارت: یک بیمه شخص ثالث خوب را باید از شرکتی خرید که تعداد شعب پرداخت خسارت زیادی داشته باشد. اگر بیمه‌گزار دچار خسارت شود و تعداد شعب پرداخت خسارت شرکت بیمه کم باشد، ممکن است در روند پیگیری خسارت دچار مشکل و دردسر شود. مخصوصاً در شهرستان‌هایی به‌جز تهران این موضوع خیلی مهم است. بعضی از شرکت‌های بیمه ممکن است در شهر شما اصلاً مرکز پرداخت خسارت نداشته باشند.
  • رضایت از مبلغ پرداختی خسارت: یکی دیگر از موارد مهم درباره شرکت بیمه‌ای که از آن بیمه شخص ثالث می‌خرید این است که بدانید کسانی که قبلاً از آن شرکت بیمه خسارت گرفته‌اند چقدر از مبلغ دریافتی راضی بودند. رضایت از مبلغ دریافتی از همه شرکت‌های بیمه یکسان نیست و هنگام خرید بیمه شخص ثالث باید این موضوع را در نظر داشته باشید.
  • زمان پاسخگویی به شکایات: در روند دریافت خسارت یا خرید بیمه ممکن است مواردی پیش بیاید که منجر به شکایت شما شود. اینکه چقدر طول می‌کشد تا شرکت بیمه به شکایت شما رسیدگی کند بسیار مهم است. پس یک بیمه شخص ثالث خوب بیمه‌ای است که در صورت بروز شکایت به شرکت بیمه، به‌سرعت مورد رسیدگی قرار بگیرد و مشکل به وجود آمده در کمترین زمان ممکن حل شود. این مورد نیز در شرکت‌های بیمه مختلف ممکن است متفاوت باشد.

بیمه شخص ثالث دانا

بیمه شخص ثالث پاسارگاد

 

  • عرفان رهبر
  • ۰
  • ۰

بیمه عمر دارای انواع بسیاری است. بیمه تمام عمر، بیمه عمر زمانی، بیمه عمر و پس‌انداز و... انواع مختلفی از این بیمه محسوب می‌شوند. کامل‌ترین و جامع‌ترین طرح این بیمه، بیمه عمر و سرمایه‌گذاری است. این بیمه ممکن است اسامی مختلفی داشته باشد و در شرکت‌های مختلف بیمه با نام‌های مختلفی خطاب شوند. بیمه عمر و سرمایه‌گذاری، بیمه عمر و پس‌انداز، بیمه عمر و زندگی ، بیمه عمر آتیه زنان خانه‌دار و موارد مختلف دیگری همه دارای ماهیتی مشابه یکدیگر هستند و در مواردی جزئی باهم تفاوت دارند.

بیمه عمر قراردادی بلندمدت است که در این مدت بیمه‌گزار باید حق بیمه بپردازد و در قبال آن از پوشش‌ها و سود این بیمه بهره‌مند می‌شود. بیمه‌گزار می‌تواند در طول مدت قرارداد خود از پوشش‌هایی مثل فوت بر اثر حادثه، امراض خاص، نقص عضو و ازکارافتادگی ناشی از حادثه و... در صورت نیاز استفاده کند. همچنین در طول مدت قرارداد خود از سود تضمینی و سود حاصل از مشارکت این بیمه نیز بهره‌مند خواهد شد. در پایان قرارداد اندوخته بیمه‌گزار که شامل حق بیمه‌های پرداختی و سود آن‌ها است به او تعلق می‌گیرد. در صورتی هم که بیمه‌گزار قبل از اتمام قرارداد فوت کند، مبلغی تحت عنوان سرمایه فوت به وراث او تعلق می‌گیرد. یعنی حتی در صورت فوت بیمه‌گزار خانواده او دچار مشکلات مالی نخواهند شد و از مزایای این بیمه استفاده می‌کنند

بیمه عمر بیمه ملت

استعلام پرداخت حق بیمه عمر سامان

  • عرفان رهبر
  • ۰
  • ۰

بیمه عمر و سرمایه‌گذاری در کل بیمه‌ای است که علاوه بر پوشش‌های بیمه‌ای، امکان سرمایه‌گذاری را هم در اختیار بیمه‌گزار قرار می‌دهد. شرایط بیمه عمر پاسارگاد به این صورت است که در طول مدت قرارداد بیمه‌گزار با پرداخت حق بیمه از سودهای بیمه عمر بهره‌مند می‌شود؛ همچنین می‌تواند از پوشش‌های این بیمه نیز در مواقع ضروری استفاده کند. بیمه عمر پاسارگاد دارای یک پوشش اصلی و چند پوشش فرعی و اختیاری است. پوشش اصلی این بیمه فوت است. درصورتی‌که در طول قرارداد بیمه عمر، بیمه‌گزار فوت کند، سرمایه فوت به ذی‌نفعان وی تعلق می‌گیرد. ذی‌نفعان در ابتدای قرارداد توسط فرد بیمه‌گزار انتخاب و مشخص می‌شوند. اگر هم بیمه‌گزار ذی‌نفعان خود را مشخص نکند، سرمایه فوت مطابق قانون ارث به وراث وی تعلق می‌گیرد. پوشش‌های اختیاری این بیمه نیز شامل امراض خاص، فوت بر اثر حادثه و... است. هر چه بیمه‌گزار پوشش‌های بیشتری انتخاب کند سود سرمایه‌گذاری او کمتر شده ولی در عوض در برابر بعضی حوادث و مخاطرات زندگی تحت پوشش خواهد بود. 

 

وام بیمه عمر پاسارگاد نیز یکی دیگر از مزایایی است که در اختیار بیمه‌گزار قرار داده می‌شود. پس از گذشت مدت مشخصی از شروع قرارداد (6 ماه الی 1 سال) بیمه‌گزار می‌تواند تا 90% اندوخته خود از بیمه عمر وام دریافت کند. این وام بدون نیاز به ضامن یا وثیقه بوده و در کمترین زمان ممکن به بیمه‌گزار تحویل داده می‌شود. دلیل اصلی وجود این موضوع در بیمه عمر این است که اگر بیمه‌گزار به دلایلی نیاز فوری به اندوخته و سرمایه خود داشت بتواند بدون لغو کردن قرارداد و بازخرید بیمه عمر از اندوخته خود استفاده کند.

بهترین بیمه عمر در ایران

بیمه عمر و بازنشستگی ملت

  • عرفان رهبر
  • ۰
  • ۰

اگر برنامه داشته باشیم برای این ایام به سفر خارجی برویم باید اقدامات زیادی را برای این کار انجام دهیم. یکی از این اقدامات تهیه کردن بیمه مسافران خارج از کشور است. این بیمه برای اخذ ویزا از اغلب سفارت‌خانه‌ها الزامی است و باید آن را تهیه کنیم. گذشته از الزامی بودن آن این بیمه مزایای بسیاری را برای بیمه‌گزار ایجاد می‌کند. اگر در سفر بیمار شویم، اگر بار و چمدان خود را گم کنیم، اگر پولمان در سفر گم شود و در خیلی از موارد دیگر می‌توانیم روی کمک بیمه مسافرتی حساب باز کنیم. با توجه به اهمیت این موضوع باید ببینیم یک بیمه خوب چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه می‌توانیم بیمه مسافرتی خوبی خریداری کنیم.

بیمه مسافرتی سامان شنگن

چگونه ارز مسافرتی بگیریم؟

  • عرفان رهبر
  • ۰
  • ۰

اغلب اوقات بیمه مسافرتی توسط تور مسافرتی خریداری می‌شود اما در این صورت متوجه نمی‌شویم که بیمه‌ای که خریداری کرده‌ایم مناسب است یا خیر.برای خرید بیمه نامه زیارتی یا بیمه مسافرتی برای سفر به هر کشوری می‌توان به یکی از نمایندگی‌های بیمه موردنظر خود مراجعه کرد.البته با این روش دریافت استعلام قیمت و شرایط باید اطلاعات تمام شرکت‌های بیمه را به دست آورد و جزئیات آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کرد تا بتوان در نهایت بیمه مناسب را پیدا کرد. این کار زمان و حوصله زیادی نیاز دارد و شاید خیلی از افراد به دلیل مشغله زیاد از انجام چنین کاری معذور باشند. اما می‌توان به روشی ساده‌تر هم بیمه مسافرتی مناسب را خریداری کرد.

خرید آنلاین بیمه مسافرتی از بیمیتو راه‌حلی مناسب برای این کار است. با استفاده از بیمیتو می‌توان شرایط و قیمت بیمه مسافرتی پارسیان ، سامان، ایران و... را در کمترین زمان ممکن دریافت کرد، با استفاده از معیارهایی، این بیمه‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده و بیمه مناسب را با توجه به اولویت‌های خود انتخاب و خریداری کرد. با استفاده از این روش هم کمترین مقدار زمان ممکن را برای انتخاب بیمه مناسب صرف کرده‌اید، هم حضوری مراجعه نکرده‌اید و از منزل یا محل کار خود بیمه مسافرتی‌تان را خریده‌اید و هم با نگاهی باز مناسب‌ترین گزینه را بین بیمه‌های موجود انتخاب کرده‌اید و نسبت به خدمات آن اشراف دارید. همین الآنمی‌توانید به اپلیکیشن یا وب‌سایت بیمیتو مراجعه کنید تا ببینید که با ورود اطلاعاتی ساده می‌توانید در زمانی کوتاه استعلام بیمه مسافرتی خود را دریافت کنید.

بیمه مسافرتی پاسارگاد آنلاین

بیمه مسافرتی سامان اینترنتی

  • عرفان رهبر