بیمه عمر از نگاهی دیگر

یه دورهمی برای آشنایی با بیمه عمر

بیمه عمر از نگاهی دیگر

یه دورهمی برای آشنایی با بیمه عمر

یخورده درباره بیمه عمر بیشتر بدونیم بدک نیست :)

  • ۰
  • ۰

بیمه مسافرتی خدمات متعددی دارد. تصور کنید در سفر انواع بیماری‌ها و حوادث وجود دارد، ممکن است مدارک شناسایی گم شود، بار و وسایل همراهمان گم شود، پولمان تمام شود و انواع و اقسام مسائل دیگری که ممکن است با آن درگیر شویم. بیمه آکسای ترکیه و سایر انواع بیمه‌ها می‌تواند در برابر این خطرات خیال ما را راحت کند. با داشتن بیمه مسافرتی در صورت بروز هر یک از این اتفاقات فقط کافی است با شرکت کمک رسان تماس بگیریم و اتفاق رخ داده را شرح دهیم. پس از آن شرکت کمک رسان اقدامات لازم را در جهت رفع مشکل انجام می‌دهد.
اما با چقدر حق بیمه می‌توانیم از این خدمات استفاده کنیم و از کجا این بیمه را بخریم؟

هر دو سؤال بالا را می‌توانید از بیمیتو بپرسید. با بیمیتو می‌توانید استعلام قیمت و خرید آنلاین بیمه مسافرتی سامان، پاسارگاد، آسماری و... را انجام دهید. خرید بیمه مسافرتی برای سفر به ترکیه اختیاری است ولی با توجه به خدماتی که این بیمه در مواقع ضروری ارائه می‌دهد و با توجه به قیمت مناسب آن ارزش دارد این بیمه را برای سفرهای خود بخریم. با بیمیتو ارزان‌ترین بیمه را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بخرید و در کمتر از چند دقیقه بیمه‌نامه خود را از طریق ایمیل دریافت کنید. همین الان وارد وب‌سایت یا اپلیکیشن بیمیتو شوید و استعلام بیمه مسافرتی سفر خود را دریافت کنید.

  • ۹۸/۱۱/۱۹
  • عرفان رهبر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی