بیمه عمر از نگاهی دیگر

یه دورهمی برای آشنایی با بیمه عمر

بیمه عمر از نگاهی دیگر

یه دورهمی برای آشنایی با بیمه عمر

یخورده درباره بیمه عمر بیشتر بدونیم بدک نیست :)

  • ۰
  • ۰

روش‌های مختلفی برای دریافت قیمت بیمه پژو پارس، سمند و سایر خودروها وجود دارد. می‌توان حضوری به یکی از نمایندگی‌های بیمه یا کارگزاری‌ها مراجعه کرد و قیمت بیمه خودروی خود را از آنجا دریافت کرد. همچنین می‌توانید به سامانه بیمیتو مراجعه کنید. تفاوت مراجعه به بیمیتو با مراجعه به نمایندگی‌ها و کارگزاری‌ها این است که مراجعه به بیمیتو حضوری نیست و فقط کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید.

استعلام قیمت بیمه وانت پیکان، پژو و انواع خودروهای داخلی و خارجی از سامانه بیمیتو امکان‌پذیر است. برای این کار باید ابتدا اطلاعات خودروی خود را اعم از نوع و مدل، سال ساخت، سطح پوشش درخواستی، سابقه عدم خسارت بیمه و تاریخ سررسید بیمه در سامانه بیمیتو وارد کنید تا بتوانید به نرخ صحیحی از بیمه دست پیدا کنید. البته یکی دیگر از پارامترهایی که در تعیین این نرخ مؤثر است مدت زمان ارائه بیمه‌نامه می‌باشد. البته اغلب افراد بیمه یک‌ساله تهیه می‌کنند اما می‌توان بیمه کوتاه‌مدت (شش ماهه و…) نیز از طریق بیمیتو خرید. البته خرید بیمه یک‌ساله به‌صرفه‌تر است.

شرایط انتقال بیمه شخص ثالث

گم شدن بیمه ثالث ماشین

  • ۹۸/۱۲/۱۰
  • عرفان رهبر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی