بیمه عمر از نگاهی دیگر

یه دورهمی برای آشنایی با بیمه عمر

بیمه عمر از نگاهی دیگر

یه دورهمی برای آشنایی با بیمه عمر

یخورده درباره بیمه عمر بیشتر بدونیم بدک نیست :)

  • ۰
  • ۰

یکی از ساده‌ترین معیارهایی که می‌شود برای خرید بیمه بدنه در نظر گرفت این است که در برابر پرداخت چقدر حق بیمه، شرکت بیمه چه مقدار خسارت می‌پردازد. محاسبه بیمه بدنه در شرکت‌های مختلف می‌تواند متفاوت باشد و همچنین رویکرد شرکت‌های بیمه در برابر پرداخت خسارت هم می‌تواند یکسان نباشد. اگر بخواهیم مثالی بزنیم برای پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که ارزش حدودی آن در بازار حدود ۱۰۰ میلیون تومان باشد یکی از بیمه‌های همکار با حق بیمه حدود ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و بیمه ما با حدود ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان آن را بیمه می‌کند. تا اینجا حق بیمه ما ۲۰۰ هزار تومان گران‌تر است. آن بیمه همکار در لوازم غیر فابریک تا ۱۰% ارزش خودرو خسارت داده ولی بیمه ما تا ۵% ارزش خودرو در لوازم غیر فابریک خسارت پرداخت می‌کند. بنابراین در این حالت خاص آن بیمه همکار با حق بیمه کمتر پوشش بیشتری در لوازم غیر فابریک نسبت به بیمه ما ارائه می‌دهد.

این فقط یک حالت بود و برای لوازم غیر فابریک این ۲ بیمه باهم مقایسه شدند. اختلاف قیمت در بین بعضی از شرکت‌های بیمه می‌تواند حتی تا ۱ میلیون تومان باشد و ممکن است شرکت بیمه گران‌تر خدمات کمتری در یک پوشش خاص که برای ما مهم است، ارائه دهد. بیمه بدنه پوشش‌های زیادی دارد و در موارد متنوعی جبران خسارت می‌کنند. همچنین تعداد زیادی هم شرکت بیمه در کشور در حال فعالیت هستند. با توجه به همه این موارد مهم است که قبل از خرید بدانیم که بیمه بدنه در برابر هر خسارت تا چه مقدار جبران می‌کند تا بتوانیم با کمترین حق بیمه بیشترین پوشش را دریافت کنیم.

تخفیف بیمه بدنه دانا

تخفیف بیمه بدنه پارسیان

  • ۹۹/۰۲/۰۶
  • عرفان رهبر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی